Dunlop SP Winter Response 2
195/50 R15 82H
Saatavuus
rajallinen määrä
Renkaat
WiTalvirenkaat
EAN
5452000472243
Tuotenro
GI-R-248510GA
Nopeus
H: 210 km/h
Rengasmerkinnät
Vierintävastus E
Märkäpito B
Melutasot 67dB
€ 79,30
Rengasmerkinnät/tehokkuusluokka

Myymme uusia auton renkaita, ne eivät siis ole yli kahta vuotta vanhoja.

Tänä aikana valmistajalta voi ostaa samalla tuotenumerolla varustettuna sekä merkitsemättömiä renkaita (valmistettu ennen 1.7.2012) että merkittyjä renkaita (valmistettu 1.7.2012 jälkeen).

Jos renkailla on sama tuotenumero, vaikka niistä puuttuisivat merkinnät, niin ne voidaan asentaa samaan akseliin, sillä niillä on sama tehokkuusluokka. Todisteet ovat saatavilla valmistajilta.

Renkaiden tehokkuusluokkatiedot lähetetään meille suoraan valmistajalta, kuten myös tuotenumero ja IP-koodi. Välitämme nämä tiedot asiakkaillemme riippumatta valmistuspäivästä paitsi jos renkaat ovat yli kaksi vuotta vanhoja.

Ole hyvä ja ota huomioon, että tästä renkaasta puuttuvat ehkä merkinnät, sillä on se on valmistettu ennen 1.7.2012.

Tässä tapauksessa seuraavat tehokkuusluokat ovat voimassa: vierintävastus: E, märkäpito: C,melutaso: 67 dB.

Jos rengas on valmistettu 1.7.2012 jälkeen, niin vasemman puoleiset merkinnät taulukosta pitävät paikkansa.

Talvirengas, joka on erityisesti kehitetty ajonhallintaan kaikissa talviolosuhteissa. SP Winter Response-talvirengas tarjoaa otetta ja parempaa hallintaa sekä paremmat reaktioarvot kaikissa talviolosuhteissa. Kahdenlainen lammalointi takaa paremman ajotasaisuuden ja vetovoiman hallinnan. Rengassivun lohkot antavat vetovoimaa ja vahvistavat jarrutusominaisuutta sekä keskiuritus ajovakautta talvisissa ajo-olosuhteissa sivuliirtoa vastaan. M+S-merkinnällä, joka vastaa 31. maaliskuuta 1992 92/23/EWG-ohjeistusta koskien talvirengasta ja peräkärryjä.

Erityinen palleosajärjestelmä. Vahvistaa renkaan ja vanteen välistä yhteyttä antaen entistä täsmällisemmän ajokokemuksen. Aivan kuin käden ja ratin välinen yhteys, erityinen palleosajärjestelmä parantaa ajon hallintaa ja välittää tietuntuman poikkeuksellisen hyvin..Edut Parempi tietuntuma, vakaus ja tarkkuus.

Silica-Plus-seos. Moottoriurheilussa käytetty pintakuvion seostekniikka, jolla on erinomaiset pito-ominaisuudet, erityisesti märällä tiellä ja alhaisissa lämpötiloissa.Edut Erinomainen jarrutus- ja kiihdytyskyky; erinomainen pito märissä ja kylmissä olosuhteissa; vähäinen kuluminen.

Saumaton vyö (JLB). Hybridipäällysteknologia, joka vähentää muodonmuutoksia suurilla ajonopeuksilla.Edut Huippuluokan vakaus suurilla ajonopeuksilla, tasainen kuluminen.

Epäsymmetrinen kulutuspintakuvio. Epäsymmetrinen kulutuspintakuvio parantaa ajettavuutta ja vesiliirron vastustusta. Yhtenäinen keskiripa parantaa vakautta ja ohjaustarkkuutta. Epäsymmetrinen urarakenne tehostaa pitoa märillä ja kuivilla pinnoilla.Edut Parempi suorituskyky sekä suorilla että kaarteissa, pienempi vesiliirron riski.

Monilamellijärjestelmä. Keliolosuhteet voivat vaihdella huomattavasti talviaikaan. Kylmä, kuiva, luminen tai loskainen tie voi asettaa renkaalle erittäin ankaria vaatimuksia. Dunlopin monilamellijärjestelmä vastaa haasteeseen erityyppisillä lamelleilla erilaisiin talviolosuhteisiin.Edut Yhtenäinen suorituskyky vaihtelevissa talviolosuhteissa.

Multi Radius Tread (MRT). (monialueinen kulutuspinta) MRT-muotoilu jakaa kulutuspintakuvion kymmeneen alueeseen ja on siksi tavallista tarkempi. Paine jakautuu maakosketuspinnalle erittäin tehokkaasti. Tuloksena on entistä tasaisempi linja kaarreajossa, mikä tuottaa täsmällisemmän ja asteittaisen ohjausvasteen.Edut Merkittävästi parempi kosketuspinnan hallinta kaikissa ajo-olosuhteissa, ajettavuudessa hyvä vaste sekä märällä että kuivalla, parempi hallittavuus kaarreajossa.