Suorituskykyinen rengas pohjoismaisiin talviolosuhteisiin
- Suorituskykyä kaikissa pohjoismaisissa talviolosuhteissa
- Loistava käsiteltävyys ja jarrutusteho lumella ja jäällä
- Helppo käsiteltävyys märillä ja kuivilla pinnoilla
Suorituskykyä kaikissa pohjoismaisissa talviolosuhteissa. SP Ice Sport -renkaat on suunniteltu erityisesti pohjoismaisia talviolosuhteita varten. Renkaan kuviopaloissa käytetään useampaa erilaista lamellointi-teknologiaa erilaisia talviolosuhteita (esimerkiksi jäätä ja syvää lumihankea tai sadetta ja räntää) varten. 4D-lamellointijärjestelmässä on tiehen pureutuvaa pitosärmää, joka antaa lisäpitoa lumella ja jäällä.
Loistava käsiteltävyys ja pysähtyvyys lumella ja jäällä. Nauti turvallisesta ajosta äärimmäisissä talviolosuhteissa. Poikittaisesti suunnatut lamellit parantavat käsiteltävyyttä ja pysähtyvyyttä liukkailla teillä. Kulutuspinnan Silica-Plus-seos on räätälöity maksimoimaan pito märällä ja lumella.
Helppo käsiteltävyys märillä ja kuivilla pinnoilla. SP Ice Sport -renkaat on varustettu Dunlop Touch -tekniikalla, joka parantaa käsiteltävyyttä ja ohjautuvuutta märillä ja kuivilla teillä. Renkaan ja vanteen tiivis istuvuus parantaa ajotuntumaa ja ohjaustarkkuutta.
Erityinen palleosajärjestelmä. Vahvistaa renkaan ja vanteen välistä yhteyttä antaen entistä täsmällisemmän ajokokemuksen. Aivan kuin käden ja ratin välinen yhteys, erityinen palleosajärjestelmä parantaa ajon hallintaa ja välittää tietuntuman poikkeuksellisen hyvin..Edut Parempi tietuntuma, vakaus ja tarkkuus.
Suunnattu kulutuspintakuvio. Erityisesti kylmiä ja märkiä aamuja varten suunniteltu suuntaava pintakuviointi pakottaa veden urien väliin. Vesi ohjautuu nopeasti pois renkaan pinnalta, mikä vähentää merkittävästi vesiliirron riskiä.Edut Vähentynyt vesiliirron riski.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)Dunlop RunOnFlat -teknologia mahdollistaa ajon jatkamisen jopa 80 kilometriä renkaan puhkeamisen tai tyhjentymisen jälkeen. RunOnFlat-renkaissa on vahvistetut sivupinnat, joiden ansiosta renkaan voi pitää liikkeessä, vaikka ilmanpaine katoaisi täysin.Turvallisuustiedote Dunlop RunOnFlat -renkaat tulee asentaa vain autoon, joka on suunniteltu rengasrikon kestäville renkaille ja jossa on toimiva rengaspaineen varoituslaite, kuten Dunlop WARNAIR. Enimmäismatkaa 80 km ja suurinta sallittua 80 km/h:n nopeutta ei saa ylittää. Tutustu auton käyttöohjeisiin, koska valmistajan kyseistä ajoneuvoa koskevat ohjeet saattavat poiketa tässä annetuista ohjeista.
Silica-Plus-seos. Moottoriurheilussa käytetty pintakuvion seostekniikka, jolla on erinomaiset pito-ominaisuudet, erityisesti märällä tiellä ja alhaisissa lämpötiloissa.Edut Erinomainen jarrutus- ja kiihdytyskyky; erinomainen pito märissä ja kylmissä olosuhteissa; vähäinen kuluminen.
Saumaton vyö (JLB). Hybridipäällysteknologia, joka vähentää muodonmuutoksia suurilla ajonopeuksilla.Edut Huippuluokan vakaus suurilla ajonopeuksilla, tasainen kuluminen.
Maximum Flange Shield (MFS). Vanteen reunan suojajärjestelmä. Renkaan ympärillä pyörän laipan yläpuolella on MFS-järjestelmän kumiprofiili, joka luo suojaavan puskurivyöhykkeen.Edut Suojaa kalliita kevytmetallivanteita hiertymiltä.
4D Sipe -järjestelmä. 4D Sipe -järjestelmässä kulutuspinta on jaettu lohkoihin, jotka lisäävät kitkaa ja vakautta kaarreajossa. Järjestelmällä on erinomainen sivuttaispito lumessa.Edut Huippuluokan kaarreajo-ominaisuudet, myös lumella
Matalampi kulutuspintakuvio. Entistä litteämmän kulutuspintaprofiilin ansiosta Dunlopin uuden sukupolven renkaiden kosketuspinta on renkaan koosta ja tyypistä riippuen 4–8 % tavallista suurempi. Entistä suurempi kosketuspinta parantaa vakautta ja tietuntumaa, mikä takaa nopean ja tarkan käsiteltävyyden.Edut Parempi ajovakaus ja ohjaustarkkuus, vähemmän hampaille kulumista, erinomainen vakaus ja tarkkuus kaarteissa, ensiluokkainen pito kuivalla tiellä.
Monilamellijärjestelmä. Keliolosuhteet voivat vaihdella huomattavasti talviaikaan. Kylmä, kuiva, luminen tai loskainen tie voi asettaa renkaalle erittäin ankaria vaatimuksia. Dunlopin monilamellijärjestelmä vastaa haasteeseen erityyppisillä lamelleilla erilaisiin talviolosuhteisiin.Edut Yhtenäinen suorituskyky vaihtelevissa talviolosuhteissa.
Multi Radius Tread (MRT) (monialueinen kulutuspinta). MRT-muotoilu jakaa kulutuspintakuvion kymmeneen alueeseen ja on siksi tavallista tarkempi. Paine jakautuu maakosketuspinnalle erittäin tehokkaasti. Tuloksena on entistä tasaisempi linja kaarreajossa, mikä tuottaa täsmällisemmän ja asteittaisen ohjausvasteen.Edut Merkittävästi parempi kosketuspinnan hallinta kaikissa ajo-olosuhteissa, ajettavuudessa hyvä vaste sekä märällä että kuivalla, parempi hallittavuus kaarreajossa.