Dunlop SP Winter Sport 4D
245/50 R18 100H , vannesuojalla (MFS), *
Saatavuus
saatavilla
Renkaat
WiTalvirenkaat
EAN
5452000555564
Tuotenro
GI-R-280981GA
Nopeus
H: 210 km/h
Rengasmerkinnät
Vierintävastus C
Märkäpito C
Melutasot 69dB
€ 199,00
Rengasmerkinnät/tehokkuusluokka

Myymme uusia auton renkaita, ne eivät siis ole yli kahta vuotta vanhoja.

Tänä aikana valmistajalta voi ostaa samalla tuotenumerolla varustettuna sekä merkitsemättömiä renkaita (valmistettu ennen 1.7.2012) että merkittyjä renkaita (valmistettu 1.7.2012 jälkeen).

Jos renkailla on sama tuotenumero, vaikka niistä puuttuisivat merkinnät, niin ne voidaan asentaa samaan akseliin, sillä niillä on sama tehokkuusluokka. Todisteet ovat saatavilla valmistajilta.

Renkaiden tehokkuusluokkatiedot lähetetään meille suoraan valmistajalta, kuten myös tuotenumero ja IP-koodi. Välitämme nämä tiedot asiakkaillemme riippumatta valmistuspäivästä paitsi jos renkaat ovat yli kaksi vuotta vanhoja.

Ole hyvä ja ota huomioon, että tästä renkaasta puuttuvat ehkä merkinnät, sillä on se on valmistettu ennen 1.7.2012.

Tässä tapauksessa seuraavat tehokkuusluokat ovat voimassa: vierintävastus: E, märkäpito: C,melutaso: 69 dB.

Jos rengas on valmistettu 1.7.2012 jälkeen, niin vasemman puoleiset merkinnät taulukosta pitävät paikkansa.

Loistava käsiteltävyys ja pito talviolosuhteissa, suuritehoisiin autoihin

  • Poikkeuksellinen suorituskyky talvisilla teillä
  • Parannettu pito lumella ja jäällä
  • Ohjattavuutta ja pitoa märissä olosuhteissa
  • Polttoainetta säästävä rakenne

Poikkeuksellinen suorituskyky talvisilla teillä SP Winter Sport 4D -renkaiden poikkeuksellinen talvikäsiteltävyys ja pysähtyvyys sopivat erityisesti tehokkaisiin autoihin. Renkaan ainutlaatuinen pintakuviointi ja tiehen tarrautuvat materiaalit antavat ihanteellisen ohjautuvuuden lumisilla, jäisillä, märillä ja kuivilla pinnoilla.

Parannettu pito lumella ja jäällä

Ainutlaatuisessa kulutuspinnassa on paljon pitosärmää muodostavia palaleikkauksia. Tämä parantaa pitoa erityisesti lumella ja jäällä. Syvät lumiurat parantavat tartuntaa ja lisäävät pitoa kiihdytettäessä, jarrutettaessa ja jyrkissä nousuissa.

Ohjautuvuutta ja pitoa märissä olosuhteissa

Kun tiet ovat märät tai sohjoiset, SP Winter Sport 4D -renkaiden suunnatut urat poistavat veden nopeasti ja ehkäisevät vesiliirtoa. Hyvän pidon antava kulutuspintaseos on optimoitu lyhyitä märkäjarrutusmatkoja varten.

Polttoainetta säästävä rakenne

Kevyen rakenteensa ja materiaaliensa ansiosta SP Winter Sport 4D tarvitsee vähemmän energiaa pyöriäkseen. Tämä vähentää polttoainekustannuksia ja CO2 -päästöjä.

Erityinen palleosajärjestelmä. Vahvistaa renkaan ja vanteen välistä yhteyttä antaen entistä täsmällisemmän ajokokemuksen. Aivan kuin käden ja ratin välinen yhteys, erityinen palleosajärjestelmä parantaa ajon hallintaa ja välittää tietuntuman poikkeuksellisen hyvin..Edut Parempi tietuntuma, vakaus ja tarkkuus.

Suunnattu kulutuspintakuvio. Erityisesti kylmiä ja märkiä aamuja varten suunniteltu suuntaava pintakuviointi pakottaa veden urien väliin. Vesi ohjautuu nopeasti pois renkaan pinnalta, mikä vähentää merkittävästi vesiliirron riskiä.Edut Vähentynyt vesiliirron riski.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)Dunlop RunOnFlat -teknologia mahdollistaa ajon jatkamisen jopa 80 kilometriä renkaan puhkeamisen tai tyhjentymisen jälkeen. RunOnFlat-renkaissa on vahvistetut sivupinnat, joiden ansiosta renkaan voi pitää liikkeessä, vaikka ilmanpaine katoaisi täysin.Turvallisuustiedote Dunlop RunOnFlat -renkaat tulee asentaa vain autoon, joka on suunniteltu rengasrikon kestäville renkaille ja jossa on toimiva rengaspaineen varoituslaite, kuten Dunlop WARNAIR. Enimmäismatkaa 80 km ja suurinta sallittua 80 km/h:n nopeutta ei saa ylittää. Tutustu auton käyttöohjeisiin, koska valmistajan kyseistä ajoneuvoa koskevat ohjeet saattavat poiketa tässä annetuista ohjeista.

Silica-Plus-seos. Moottoriurheilussa käytetty pintakuvion seostekniikka, jolla on erinomaiset pito-ominaisuudet, erityisesti märällä tiellä ja alhaisissa lämpötiloissa.Edut Erinomainen jarrutus- ja kiihdytyskyky; erinomainen pito märissä ja kylmissä olosuhteissa; vähäinen kuluminen.

Saumaton vyö (JLB). Hybridipäällysteknologia, joka vähentää muodonmuutoksia suurilla ajonopeuksilla.Edut Huippuluokan vakaus suurilla ajonopeuksilla, tasainen kuluminen.

Maximum Flange Shield (MFS). Vanteen reunan suojajärjestelmä. Renkaan ympärillä pyörän laipan yläpuolella on MFS-järjestelmän kumiprofiili, joka luo suojaavan puskurivyöhykkeen.Edut Suojaa kalliita kevytmetallivanteita hiertymiltä.

4D Sipe -järjestelmä. 4D Sipe -järjestelmässä kulutuspinta on jaettu lohkoihin, jotka lisäävät kitkaa ja vakautta kaarreajossa. Järjestelmällä on erinomainen sivuttaispito lumessa.Edut Huippuluokan kaarreajo-ominaisuudet, myös lumella

V-kirjaimen muotoiset urat. V-kirjaimen muotoiset urat muodostavat yhdessä kulutuspinnan perusurien kanssa yksityiskohtaisen verkoston. joka kerää lunta kulutuspintaan. Lumi-lumella-kosketus parantaa kitkaa ja pitoa..Edut Erityisen hyvä ajettavuus lumella.

Matalampi kulutuspintakuvio. Entistä litteämmän kulutuspintaprofiilin ansiosta Dunlopin uuden sukupolven renkaiden kosketuspinta on renkaan koosta ja tyypistä riippuen 4–8 % tavallista suurempi. Entistä suurempi kosketuspinta parantaa vakautta ja tietuntumaa, mikä takaa nopean ja tarkan käsiteltävyyden.Edut Parempi ajovakaus ja ohjaustarkkuus, vähemmän hampaille kulumista, erinomainen vakaus ja tarkkuus kaarteissa, ensiluokkainen pito kuivalla tiellä.

Monilamellijärjestelmä. Keliolosuhteet voivat vaihdella huomattavasti talviaikaan. Kylmä, kuiva, luminen tai loskainen tie voi asettaa renkaalle erittäin ankaria vaatimuksia. Dunlopin monilamellijärjestelmä vastaa haasteeseen erityyppisillä lamelleilla erilaisiin talviolosuhteisiin.Edut Yhtenäinen suorituskyky vaihtelevissa talviolosuhteissa.

Toiminnalliset polymeerit. Kulutuspintaseoksen toiminnalliset polymeerit nostavat suorituskykyä alhaisissa lämpötiloissa, mikä parantaa pitoa talvella lämpötilojen laskiessa äkillisesti.Edut Poikkeuksellisen hyvä pito alhaisissa lämpötiloissa.

Multi Radius Tread (MRT). (monialueinen kulutuspinta) MRT-muotoilu jakaa kulutuspintakuvion kymmeneen alueeseen ja on siksi tavallista tarkempi. Paine jakautuu maakosketuspinnalle erittäin tehokkaasti. Tuloksena on entistä tasaisempi linja kaarreajossa, mikä tuottaa täsmällisemmän ja asteittaisen ohjausvasteen.Edut Merkittävästi parempi kosketuspinnan hallinta kaikissa ajo-olosuhteissa, ajettavuudessa hyvä vaste sekä märällä että kuivalla, parempi hallittavuus kaarreajossa.