Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
Uusi tehokas rengas, joka lyhentää jarrutusmatkaa sekä märällä että kuivalla tiellä, jotta ajoneuvo pysyy hallinnassasi ja olet valmis nauttimaan matkasta
- Lyhyempi jarrutusmatka märällä ja kuivalla tiellä
- Parempi pito helpottaa käsittelyä ja hallintaa
- Johtavien autonvalmistajien valinta
Lyhyempi jarrutusmatka märällä ja kuivalla tiellä
Active Braking Technologyn ansiosta jarrutuksen kosketuspinta ja pito paranevat. Parempi maakosketus lyhentää jarrutusmatkaa sekä märällä että kuivalla tiellä.
Parempi pito jarrutuksissa ja helpompi käsittely
Eagle F1 Asymmetric 3 -renkaassa käytetty uusi Grip Booster -yhdiste on valmistettu liimahartsista, joka tehostaa pintaan tarttumista. Tämä parantaa pitoa jarrutuksessa ja käsittelyssä sekä märällä että kuivalla tiellä.
Ohjaustarkkuus ja kestävyys
Uusi vahvistettu rakennetekniikka mahdollistaa vahvemman kevyen rakenteen, joka parantaa käsittely- ja kaarreajo-ominaisuuksia sekä kulutuskestävyyttä ja polttoainetehokkuutta.
TÜV-testiraportti
Eagle F1 Asymmetric 3 verrattuna kilpailijoihin
2,6 metriä = 9 %:a lyhyempi jarrutusetäisyys märillä teillä*
1,3 metriä = 4 %:a lyhyempi jarrutusetäisyys kuivilla teillä*
4 %:a parempi ohjattavuus märillä teillä*
10,9 %:a pienempi vierintävastus kuin 3 tunnetun kilpailijan keskiarvo ja toiseksi alhaisin vierintävastus kaikista testatuista renkaista.**
* Verrattuna 3 kilpailijan uusimpien mallien keskiarvoon UHP:n suhteen (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testaaja TÜV SÜD tuotepalvelu Syys - Loka 2015 Goodyear Dunlopin toimeksiannosta. Uusi UHP, rengaskoko: 225/45 R17 91Y; Testiajoneuvo: VW Golf; Testipaikat: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Raportti nro. 713066268
** Tulokset vierintävastusta koskien: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; johtavien kilpailijoiden keskiarvo –89.1. Osana testiä, joka on määritelty yllä, raportti nro. 713066268.